Trendit
2018

Data muuttaa markkinoinnin arvoketjua

Datasta puhutaan nyt paljon, mutta usein vain syvällä käytännön datatekemisessä mukana olevat ymmärtävät todella, mistä on oikeasti kyse. Siksi kärryillä pysyminen saattaa tuntua haastavalta. Miten data muuttaa markkinoinnin arvoketjua ja mitä markkinoijan tulisi ymmärtää siitä vuonna 2018?

Lue lisää

Tekoäly muuttaa markkinointia juuri nyt

Tekoäly on vuosikymmeniä vanha ilmiö, mutta viime vuosina siitä ovat puhuneet kaikki. Mistä oikein on kyse, ja miksi markkinoinnin kannattaisi kiinnostua tekoälystä viimeistään vuonna 2018?

Lue lisää

Videosisällöt osaksi strategista markkinointia

Jopa 80% kaikesta nettiliikenteestä on videota vuonna 2019. Miksi jokaisen markkinoijan pitäisi kiinnostua videoista strategisesti vuonna 2018, ja mitä niistä pitäisi tietää?

Lue lisää Kuuntele

Arvopohjainen markkinointi: tarinoista tekoihin

Kilpailu kuluttajien huomiosta pakottaa markkinoijat etsimään uusia erottautumiskeinoja arvoista ja merkityksellisyydestä. Miten arvopohjaisen markkinoinnin avulla erottaudutaan vuonna 2018?

Lue lisää Kuuntele

Sisäinen viestintä muuttuu: työntekijälähettiläistä arvoheimoksi

Sisäisen viestinnän muutoksesta on kohistu jo kauan, mutta intranet elää ja voi paksusti vielä vuonna 2017. Mitä organisaatioviestinnästä tulisi ymmärtää vuonna 2018 – ja miten uudet tuulet liittyvät markkinointiin?

Lue lisää Kuuntele